COMUNICAT OFICIAL | CD ALMEDA-UE CORNELLÀ B

Inicio » Notícies » Actualitat » COMUNICAT OFICIAL | CD ALMEDA-UE CORNELLÀ B
/ Actualitat, Notícies

COMUNICAT OFICIAL | CD ALMEDA-UE CORNELLÀ B

Acord de filiació amb el CD Almeda.
La Unió Esportiva Cornellà i el Club Deportivo Almeda han arribat a un acord de filiació. L’entitat presidida per Daniel Ramírez passarà a ser l’equip filial de la UE Cornellà a partir de la pròxima temporada i competirà a Segona Catalana amb la nomenclatura CD Almeda-UE Cornellà B.

Després de l’assemblea realitzada dilluns passat, els socis del CD Almeda van aprovar per majoria l’acord de filiació amb la nostra entitat.

Una de les parts d’aquest conveni indica que la gestió del cos tècnic del CD Almeda-UE Cornellà B estarà a càrrec de la UE Cornellà, així com la presa de decisions en l’àmbit esportiu. Aquest acord, inclou únicament a l’Amateur A del CD Almeda, quedant l’Amateur B i tot el futbol base sota la gestió del propi club.

Després d’aquesta unió, els socis del CD Almeda podran accedir als partits del Primer Equip de la UE Cornellà en les mateixes condicions que qualsevol abonat i els jugadors del futbol base es podran beneficiar de les promocions que s’estableixin durant la temporada.