COMUNICAT OFICIAL | GUILLERMO FDEZ. ROMO

Inicio » Notícies » Actualitat » COMUNICAT OFICIAL | GUILLERMO FDEZ. ROMO
/ Actualitat, Actualitat Primer Equip, Notícies

COMUNICAT OFICIAL | GUILLERMO FDEZ. ROMO

Guillermo Fernández Romo no continuarà al capdavant del primer equip de la UE Cornellà.

Fernández Romo deixarà de ser entrenador de la UEC a final d’aquesta temporada, després de complir-se l’acord per a dues temporades que li unia al club.

El tècnic madrileny ha dirigit 61 partits oficials: 54 de lliga, 3 de play-off d’ascens i 4 de Copa del Rey, deixant l’entitat a un pas d’arribar al futbol professional, aconseguint èxits esportius a l’abast de molt pocs com l’eliminatòria guanyada contra l’Atlético de Madrid en Copa i acabant la seva etapa amb l’ascens a Primera RFEF.

La UE Cornellà vol mostrar públicament tot el seu agraïment cap a un gran professional que ha estat peça fonamental en els èxits més destacats del nostre club i li desitja molta sort en el seu pròxim repte esportiu.

GUILLERMO FDEZ. ROMO: “Gràcies infinites a la UE Cornellà per haver-me valorat com a professional durant aquestes 2 temporades d’èxit. El meu record i respecte per a tots els aficionats, cada membre de la plantilla, staff i especialment a Andrés Manzano i Juan Giménez pel seu suport incondicional. Sort, sempre.”